måndag 22 juni 2009

Mitt sista inlägg

Tyvärr så har min dotter, Pernilla, helt tappat sugenpingis. Det var ett skolbyte vid nyår som öppnade nya intressen och pingisintresset blev därmed allt svalare. Det innebär att jag inte kommer att komma i kontakt med pingisen längre och därför behövs det fler redaktörer till Tjejpingis.

Mats Lundström (Förra årets ledare) behöver nog hjälp för att hålla denna blogg igång. Mejla mig eller Mats så kan vi lägga upp er som redaktörer.

Jag hoppas att suget kommer tillbaka, men just nu så känns det inte så. Det har varit oerhört kul med pingisen och jag kommer att sakna alla dessa pingishallar och alla trevliga pingisspelare och pingisföräldrar. Jag hoppas att tjejpingisen har fått en skjuts framåt med denna blogg.

Vi kanske ses i andra sammanhang. Hej då och tack för mig!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Patrik - först och främst ska Du ha en STOR eloge för initiativet att starta denna bloggen. Det har växt sig viktigare än att "bara" veta antal deltagare på olika tävlingar runt om i Sverige. Hoppas du ändå fortsätter med ditt engagemang för tjejpingisen då alla krafter verkligen behövs. Får hoppas att Pernilla börjar känna suget igen till hösten. Ha en skön sommar/Anders Å.

Robert sa...

Kan inte annat än hålla med Anders om att Patrik har gjort ett fantastiskt jobb med att hålla bloggen aktuell på många områden. Mycket tråkigt att Pernilla tappat lusten för pingis, Kan inte annat än hoppas att lusten kommer tillbaka efter lite sommar ledigt, och att tjejern kommer att fortsätta kampera ute i "hagen". Önskar dig med familj en riktigt trevlig sommar, Robert

Christer sa...

Tack för en jättebra blogg, och ha en bra sommar.

Hälsa Pernilla och peppa henne från mig så kanske vi ses senare i höst igen !!!!

Anonym sa...

Patrik: Jag kan inte annat än att hålla med föregående talare...
Du har gjort ett kanon jobb för Tjej pingisen i sverige .. du har väck en del gamla hästar som sovit men du har också inspererat en hel del ledare ute i sverige att göra ett bättre och efektivare jobb för tjej pingisen..
MVH Mikael Talinsson

MalinL sa...

Hallå hallå.
Tråkigt att höra att pillan tappat sugen. Du får hälsa henne å säga till henne att hon får komma och hälsa på i höst! =)

Anonym sa...

Hej,
Jag håller med övriga, det har varit jättekul att följa bloggen. Hoppas Pernilla hittar tillbaka lusten för pingis.
Ha det så bra.
Dan

Carin A sa...

Hej Patrik, Det är jätte tråkigt! Jag har uppskattat din blogg men många bra inlägg och alltid det sensate inom tjejpingisen samlat på ett och samma ställe.

Tyvärr är nog detta typiskt för tjejer och vi får bara hoppas att Pernilla hittar suget till pingis längre fram. Det är också viktigt att våra barn har ett fritids intresse som de själva verkligen har valt och inte ett som föräldrarna tycker är roligt. Min dotter Cornelia har precis lagt av med fotbollen men växlar upp ridningen, pingisen får vila under sommarlovet.

Hoppas vi ses i en pingishall framöver!

Hälsar Carin