fredag 19 september 2008

Ämnen att ta upp

Några har kontaktat mig och tyckt att jag ska skriva om andra ämnen än tävlingar också. Jag har några idéer på intervjuer. Är det någon som har förslag på något annat som ni skulle vilja ändra på eller ta upp för att få fler tjejer att spela pingis och att vi ska bli bättre internationellt?

- Intervju med Karin Millbert om hur man lyckas att få 30 nybörjare på en ort med 1 000 invånare.
- Intervju med Ängbys klubbdirektör, Mikael Frank, om hur man lyckas med både bredd och elit år efter år.
- Intervju med David Gustafsson, Svenska Bordtennisförbundet nya förbundssekrekterare, men även Frida Hedenqvists (F12) farbror. Hur ser satsningen på nyrekrytering, bredd och elit ut?
- Intervju med Anna-Carin Larsson om hur Ås lyckas med att rekrytera så många tjejer på en ort som inte ens har en korvkiosk.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore intressant att läsa intervjuer mm på denna angelägna blogg

felskruv sa...

finns det inget roligare att blogga om än tjejpingis?

Robert sa...

Felskruv
Kanske du är inne på fel "blogg" eftersom denna just är framtagen för just Tjejpingis!

felskruv sa...

Okej hyfs seriös blogg asså tråkigt att behöva säga de men jag tror jag har fler som läser min psykblogg som ja kämpar för att göra så dålig som möjligt

Anonym sa...

Ett ämne att ta upp är kanske det konstiga att det kan vara flera ranking 2 tävligar samma helg som det är en ranking 1 tävling. Det känns inte rätt.