onsdag 6 maj 2009

I helgen UGP slutspel

I helgen så är det UGP-slutspel i Vällingbyhallen. Det innebär att jag kommer att vara där som funktionär åtminstone en liten stund.

Tjejpingis tippar följande segrare:

F12
Emma Johansson (förra årets segrare)

En mycket svårtippad klass där det är sex stycken som skulle kunna stå som segrare. Emelie Fitzgerald vann USM, men det i denna klass så är det tre tjejer som har vunnit de tävlingar där de bästa är med, dvs Talangjakten, Pingisiaden och USM. Det troligaste är kanske att vinnaren inte är någon av Emma, Emelie och Erica. Alice Tolstoy?

F14
Stina Zetterström

I denna klass så står det mellan Stina och Jennifer Jonsson. Lisa Rydén kan också vara en möjlig vinnare.

F17
Michaela Karlsson

Det känns som om Michaela kan gå igenom UGP-slutspelet utan förlust.

Vad tror ni?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tävlingen lär iaf bli en hyffsad formkoll på toppspelarna inför junior SM

Anonym sa...

dj 17 är det knappast några bra spelare som är med blir inte någon rolig klass att titta på!

Patrik sa...

Jag håller inte med. Daniela saknas förvisso. Men jag glömde skriva att Josefin Lund också kan ta hem klassen.

Anonym sa...

linn saknas, michelle saknas, malin saknas top tre saknas!

Patrik sa...

Jag kanske var lite för snabb när jag bara skrev att Daniela saknades.

Av de 11 högst rankade i DJ 17 så är det bara Ida Söderlund som är med. Lite märkligt.

Anonym sa...

Var kan man hitta resultaten? Någon som vet? /Micke, BTK Linné

Patrik sa...

Resulten hittar du här:

http://www4.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=295689