tisdag 10 februari 2009

I helgen Umeå

I helgen så drar vi till Umeå (min gamla hemtrakter) för spel i Sandåkerns Nationella. Det är femte året i rad för mig och andra för Pernilla. Tidigare säsonger så har jag varit på otroligt många Norrlandstävlingar, men nu blir det årets första. Resekostnaderna har därmed halverats. Jag längtar redan efter banketten på lördagskvällen.

För övrigt så känns det som om det är helt dödstyst avseende tjejsatningar och damorganisationen. Är det någon som vet vad som händer? Damorganisationen skulle vara klar i mitten på januari.

5 kommentarer:

Anonym sa...

inte hört ett ljud om tjej/dam organisationen.. Bankett lörd kväll vad e det för nåt det har jag bommat helt!

Patrik sa...

Det är några gamla kompisar från Umeå som ska träffas. Den enda förutom jag som har pingisanknytning är Lukas Bromans pappa.

Dennis du får coacha mig på söndagen.

Anonym sa...

det vore en ära att coacha dig på sön.. du ska redan få lite för coachning.. Ha en lugn bankett=)

/ Dennis

Robert sa...

Jag då?Jag ska på Melodifestivalen i Skellefteå på lördagkväll och ska spela D2 och D3 på söndag...Jag kan behöva hjälp i hagen.....vem coachar mig???//Karin Millbert

Patrik sa...

Jag kanske träffar någon på banketten som kan tänkas att coacha dig Karin. Annars kan jag hoppa in.