torsdag 5 februari 2009

Tävling eller träning

I helgen ska vi egentligen till Skyttorp, men jag vet inte om någon av oss orkar. Det blir ibland för mycket av det goda. Jag börjar mer och mer luta åt att det är bättre att träna på helgen med kompisarna om man vill lira pingis varje helg än att åka iväg på alla tävlingar (vilket jag har gjort tidigare).

Vi ställer definitivt in söndagen eftersom Pernilla ska åka skridskor med sina pingiskompisar. Lördagen kanske också blir inställd eller bara halva. Skönt med en "vilodag" så att bokföringen inte blir lidande...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju bra om ni bestämmer er för att åka eller ej, då det på lördagen är 9st anmälda i F-14 och 8st i F-12 så kanske vi andra oxå ska åka skridskor istället. Skyttorp verkar inte ha klart med anmälningarna ännu för jag har inte ännu sett några listor med vilka som är sidade ännu.
MVH//Per

Patrik sa...

Per, vi kan höras per telefon imorgon. Det är tråkigt att det ska hänga på Pernilla om det blir rankingpoäng eller inte. Jag tror dock att vi åker till F14. Men just nu är hon väldigt bestämd att hon vill börja spela hockey.

Patrik sa...

Vi kommer till F14. Deltagandet i F12 avvaktar vi med till imorgon.

Patrik sa...

Tyvärr så blev det den kortaste tävlingen i historien. Vi åkte dit och anmälde, men Pernilla var för trött så vi avanmälde och åkte hem.

Anonym sa...

Kommer ni till Umeå nästa helg Patrik?

Patrik sa...

Vi har i alla fall köpt biljetter till Umeå. Det är alltid roligt att komma hem igen, men man kan aldrig veta. I åtta mil imorse så trodde jag att vi skulle vara i Skyttorp hela dagen idag.

Det blev ett riktigt beslut eftersom Pernilla var hur trött som helst. Bättre att sova i bilen än i pingishagen. Ett gammalt djungelordspråk.

Anonym sa...

Hoppas ni dyker upp så hörs vi! Du e skyldig mig en kaffe också=) Dennis

Anonym sa...

Ängby slog Juno med 6-1

Anonym sa...

Synd att Upplands enda ranking 2 tävling drar så lite tjejer.

Det är lite guldläge för de yngre som vill ha lite rankingpoäng nu med så tunna startfält imorgon söndag. Risk för för få i F15 och redan för få i DJ17.