tisdag 16 december 2008

Nomineringar

Dags för enkät igen. Nu är det arrangemangen som står i fokus. Det finns möjlighet att nominera 2008 års bästa tävling respektive sämsta. Det är själva arrangemanget som ska bedömas och inte spelarna.

Tidshållningen, domarstatus, bemötande, hallen, lottningen, smidighet, cafeteria, maten, hagarnas storlek, läktarna, informationen, priser etc. Det finns många kriterier att bedöma, men det är ändå helhetsintrycket som är det viktiga.

Lämna ditt bidrag i kommentarerna så sätter jag upp två enkäter senare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste nominera Jämtlands ALLA tävlingar till bästa kategorin!

Bara i lilla Jämtland så arrangeras varje år minst 8 st tävlingar varav 4 av dem är R2 i år! Mycket hög arrangörsklass på alla klubbar som arrangerar tävlingar här!

Lägg till det våran ungdomsserie som klubbarna hjälps åt att arrangera för våra barn!

Välkommen till Jämtland!

mvh Dennis

Anonym sa...

i kategorin sämsta finns det tyvärr bara en segrare och det är mariedal å deras tävling ibörjan på året.

Patrik sa...

Jag nominerar Solna Open i kategorin sämsta. Jag gör det på hörsägen, men Solna Open 2007 var en klassiker i denna klass, vilket gör att den måste vara med.

Riks Topp 12 i Borlänge nominerar jag i den bästa klassen. Ängby Internationella, Safir och Värendspelen hör också hemma i den bästa klassen.

Luleåmästerskapen är nära, men domarna får tyvärr alledeles för lågt betyg. Innebandyspelare eller basketspelare som aldrig sett pingis. Synd när allt annat är kanon!

ÅS Open 2007 var kanon, men Dennis ahr redan nominerat Ås Open.

Anonym sa...

Jag nominerar tjejernas talangjakt i varberg 2007 och 2008!
I jämförelse med killarnas talangjakt i sl hallen var denna tävling ett skämt!

Dennis