lördag 31 januari 2009

Blomguist Städpool - Ängbys Vinterpool

F14
1 Erica Åkerlind, Ängby SK
2 Jenny Lou, IFK NÖsteråker BTK
3 Linnea Hargeskog, Spårvägen
3 Frida Hedenqvist, Spårvägen
5 Helena Zetterström, Ängby SK
5 Pernilla Allert- Norgren, Ängby SK

DJ 17
1 Anna Li, Ängby SK
2 Linda Bergström, Ängby SK
3 Ellinor Bergström, Ängby SK
3 Lisa Selin, Ängby SK

Ja, jag är grymt subjektiv, men kvartsfinalen mellan Frida och Pernilla i F14 var helt fantastisk. Frida vann med 20-18 i skilje. Hela hallen stod och tittade. Grymt bra pingis. Även om det blev förlust för Pernilla (min dotter) så blir jag många gånger gladare över bra spel med förlust än dåligt spel med vinst. Det är så många år kvar och vinster med dåligt spel tror jag inte lönar sig i längden.

Det blev tyvärr paltkoma efter lunch så jag har inga resultat från F12.

4 kommentarer:

Anonym sa...

mariedalsfans.blogspot.com

om ni har lust ta en titt.

Anonym sa...

ursäkta adressen är mariedalsfans.blogg.se

Anonym sa...

Även jag blir jävig som Fridas pappa, men det var många roliga och bra dueller mellan Pernilla och Frida. Matchen kunde slutat hur som helst.

Anonym sa...

Jenny L vann F12
Linda B vann F15