fredag 2 januari 2009

Värendspelen Lördag

I F15 blev det hela 15 pooler. Jag har nog aldrig varit med om så många pooler i en tjejpingisklass. Kul!

Jag har sett många bra matcher, men tyvärr många domare som inte kan pingis. Det borde vara krav på domarnivån i R1 och R2. Som jag har sagt tidigare så är oftast den bästa domarnivån i R3-tävlingar. Konstigt att man får flest poäng där domarna är sämst...

F14
1 Lisa Rydén, Dänningelanda BTK
2 Karin Lomander, Varbergs BTK
3 Jennifer Erisson, Partille PK
3 Rebecka Åkesson, Åsa IF
5 Stina Wahlström, Lindome BTK
5 Emma Söderlund, Sjömarkens IF
5 Sofia Pettersson, KFUM Kristianstad
5 Sannamari Bölenius, Spårvägen BTK
9 Emma Johansson, BTK Rekord
9 Erica Åkerlind, Ängby Sportklubb
9 Alexandra Sandén, Tranås BTK
9 Alice Tolstoy, BTK Rekord
9 Emelie Nilsson, Höganäs BTK
9 Emma Sjögren, Lekstorps if
9 Erica Bredberg, Askims BTK
9 Pernilla Allert-Norgren, Ängby Sportklubb

F15
1 Daniela Moskovits, Spårvägen BTK
2 Mickaela Karlsson, Ärtemarks IF
3 Clara Erlandsson, Ärtemarks IF
3 Jennifer Jonsson, Lekstorps if
5 Johanna Olsson, Skurup BTK
5 Frida Björklund, Eslövs AI
5 Sofia Åblad, Falkenberg BTK
5 Maria Engelsson, Ängby Sportklubb
9 Jessica Johnsson, Åsa IF
9 Emma Söderlund, Sjömarkens IF
9 Sara Stensholm, Lekstorps if
9 Lina Mustafa, Lyckeby BTK
9 Hanna Månsson-Rosgren, Tranås BTK
9 Wanja Winroth, Mariedals IK
9 Caroline Tanska, Kvarnby Ak
9 Lisa Rydén, Dänningelanda BTK

DJ17
1 Candy Wu, Fridhem Urnan BTK
2 Michelle Quach, Fridhem Urnan BTK
3 Jennifer Jonsson, Lekstorps if
3 Caroline Olsson, Ljungby BTK
5 Mickaela Carlsson, Ärtemarks IF
5 Clara Erlandsson, Ärtemarks IF
5 Linn Sandström, BTK Frej
5 Emma Väyrynen, Ärtemarks IF

Det blir begränsat med bloggning från Växjö p g a att någon trampade sönder min nyinköpta PC :-(

Ändå känner jag mig glad då dottern spelade sin bästa pingis på två månader. Tänk vad ett läger och nyinköpta plattor kan göra med spelet.

1 kommentar:

Anonym sa...

heja lisa danela och candy !!!!!!