söndag 19 april 2009

Ungdoms-SM slutresultat

F12

1 Emelie Fitzgerald, Ås IF
2 Erica Åkerlind, Ängby SK
3 Emma Johansson, Öråns SK
3 Jenny Luo, IFK Österåkers BTK
5 Elin Ljungsberg, Trollhättans BTK
5 Tilda Johansson, Lessebo BTK
5 Alice Tolstoy, BTK Rekord
5 Agnes Kiirikki, Kristinehamns BTF
9 Hanna Chau, Ljungby BTK
9 Elin Karlsson, Bullarens GoIF
9 Helena Zetterström, Ängby SK
9 Jenny Hernerud, Mörsils IF
9 Pernilla Allert-Norgren, Ängby SK
9 Sofia Malmsten, BTK Rekord
9 Linn Millbert, Täfteå IK
9 Elin Ingvarsson, Ås IF

F15

1 Daniela Moskovits, Spårvägens BTK
2 Jennifer Jonsson, Lekstorps IF
3 Stina Zetterström, Ängby SK
3 Emma Väyrynen, Ärtemarks IF
5 Clara Erlandsson, Ärtemarks IF
5 Linnea Holm, Tyresö BTK
5 Frida Björklund, Eslövs AI
5 Sofia Egertz, Bele Barkarby BTF
9 Emma Söderlund, Sjömarkens IF
9 Linda Bergström, Ängby SK
9 Sofia Åblad, Falkenbergs BTK
9 Marléne Appelgren, Spårvägens BTK
9 Paulina Herfors, Askims BTK
9 Ebba Orava, Falkenbergs BTK
9 Johanna Olsson, Skurups BTK
9 Karin Lomander, Varbergs BTK

Var god och jämför med det jag tidigare har tippat. Jag får hoppas att tjejpingis kommer på Oddset framöver.

7 kommentarer:

John sa...

Grattis Emelie, du är bäst! //John

Slangen sa...

Grattis Daniela! Men tycker Marlene borde ha vunnit hela skiten ;)

Anonym sa...

Hej Patrik, för en tid sedan skrev du att det skall bli en intervju med David Gustavsson & Pernilla Andersson, har Ni spikat datum än?
/AÅ

Patrik sa...

Hej Anders! Nej, det är inte spikat något datum för det. Jag ska försöka att komma ihåg att göra intervjun. Jag är just nu i boksluts- och prognosträsket samtidigt. Puh!

Patrik sa...

När jag får lite tid över så ska jag skriva ihop några frågor som jag kan skicka per mail till David och Pernilla.

Anonym sa...

Du har min fulla sympati, att gräva sig ner djupt i bokslutsrapporter etc förstår jag gör arbetet med bloggen lite splittrat. Bra tippat förresten.
Mvh/AÅ

Anonym sa...

Grattis Emelie, du var grym, !
/Linn Millbert.