onsdag 12 november 2008

Linn bara vann

Min pingistjej fick ett brev (det finns fortfarande) från en pingisfarmor i Umeå idag. Det kom ett urklipp från Västerbottens-Kuriren. Totalt sett en helsida från pingis-DM. VK utges dessutom i storformat, vilket innebär att det var mycket om pingis.

På första sidan i del 2 så är det en stor bild på Linn Millbert med rubriken "Linn bara vann".

På sportsidan finns även Jessica Lidberg med på bild. Även Jessica spelar för Täfteå IK.

Kul att pingisen uppmärksammas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekul!

I Jämtland var tidningsrepotaget under all kritik.

Endast rapportering från fre kvälls lag DM samt Lörd fm tävlingar.

Matilda Grönund Falk Ås stod för sin livs tävling och Vann Dj 17 D j 20 och DE samt Lag DM F17 utan att förlora en enda match=)

Även Ebba swallow Ögif imponerade stort och vann Både F14 och F15

Trots det stod det inget i våra tidningar om deras eller om någon annan tjejs bedrifter utan repotaget var helt inriktat på Killarna!

Därför passar jag på att Rosa tjejerna i Jämtland för riktigt skön pingis under helgen!

jag länkar Länstidningen och ÖPs rapportering.

http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=562733&avdelning_1=102&avdelning_2=218..

Dennis Mörsils IF

Patrik sa...

Till Dennis kommentar ska även sägas att Ebba Swallow även vann Damer 3 och gick igenom tre klasser obesegrad. Starkt!

Patrik sa...

Ebba Swallows storebror vann HJ17 och H2. Jag måste fråga pappa John vilket av Skogaholms frukostbröd som de använde förra helgen.

Patrik sa...

Jag fick svaret på mail från John Swallow: Skogaholmslimpa. Måste testas!