fredag 28 november 2008

Redaktionen har pingisfritt i helgen

Min pingistjej är i Köping på läger (med lite halsont) och det innebär att det inte blir någon pingistittande för mig i helgen. Jag förväntar mig inte några djuplodande rapporter från Köpingslägret. Några korta sms blir det väl i alla fall. Jag får väl leta efter gamla pingisklipp på Youtube för att lindra abstinensen.

Jag har i och för sig en film hemma när Pernilla spelar mot Europaettan för 96:or, Ekatarina Guseva, i Safirspelen. Jag har även en film där Pernilla spelar mot den förra världsettan för 94:or från Thailand också i Safirspelen. Tur att det finns botemedel mot pingisabstinens.

För de som har möjlighet så är det Elitserien Damer i helgen som kan avnjutas på plats. Det går även att följa Elitserien på svenskbordtennis.com live, men det är inte lika roligt.

Resultaten från Ås Open kan du säkert följa här (eller hur Anna-Carin?). Saknar reporter från Dackespelen.

Inga kommentarer: