tisdag 24 mars 2009

DVD-film

Jag var på konferens igår och fick lite tid över. Jag tittade på en DVD på en pingismatch som jag hade bett att få för att jag tyckte att den var så bra när jag såg den. Tyvärr så var den nog inte lika bra som jag upplevde den på plats.

Det som däremot var mer intressant på DVD-filmen var samma spelare som möttes i skandalmatchen i helgen spelade i bakgrunden och då skötte sig den omtalade spelaren, men det var kanske för att han vann. Men jag tror att alla kan förändras bara någon sätter gränserna. Det kan vara föräldrar, klubbledare eller överdomare.

Jag har fått starka mediciner nu så ikväll blir det pingis i div 7. Hoppas ingen är där och filmar.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Det ska väl tilläggas att det var fler skandalmatcher, men jag menade mellan de motståndare som jag syftade på i ett tidigare inlägg.

Patrik sa...

Tyvärr så fick jag inte spela div 7 matchen eftersom jag hade spelat i div 6 veckan innan.