måndag 16 mars 2009

Löften är till för att brytas

I söndags lovade jag mig själv att aldrig mer se en pingismatch. Jag satte mig i bilen och löste Soduko istället för att se klart poolspelet. Jag hann bli rätt bra på Sodkuo innan poolspelet var klart.

Men till helgen ska jag bryta löftet och åka upp till Gävle och Söderhamn. Om bilen var tillräckligt stor så skulle jag ta med ett pingisbord upp eftersom det nästan inte finns några träningsbord i Gävle. Ranking 1?

Jag måste dessutom träna pingis ikväll. Imorgon ska jag köra match i div 5. Eftersom jag måste vara den sämsta spelaren som någonsin har spelat i div 5 så kommer jag bara att räkna antalet bollar som jag tar (om det blir någon). Allt över 6 bollar i snitt per match är jag helnöjd med.

Det blir nog ingen utmaning mot Pernilla ikväll som har ont i halsen. Men jag kanske vinner snart nu när jag är så vältränad.

Vi kanske borde ta någon föräldraturnering snart?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja då ses vi där, vad kul !
Jag ställer gärna upp på lite föräldrapingis, men då får du nog träna lite för jag spelar i div 2.
#skratt"