fredag 27 mars 2009

Lag-SM i Landskrona

DAMJUNIORER 17
Grupp 1: BTK Frej, Ängby SK, Töreboda BTK, Falkenbergs BTK
Grupp 2: Fridhem/Urnan BTK, Askims BTK, Öråns SK, Lyckeby BTK

FLICKOR 15
Grupp 1: Ärtemarks IF, Lekstorps IF, Falkenbergs BTK, Dänningelanda BTK
Grupp 2: Spårvägens BTK, Ängby SK, Tranås BTK, Sunnersta AIF

FLICKOR 13
Grupp 1: Ängby SK 1, Ljungsbro BTK, Råå BTK, Lekstorps IF
Grupp 2: Spårvägens BTK, Åsa IF, Ängby SK 2, Lyckeby BTK

Spårvägen och Ängby som har stora trupper åker buss tillsammans ned till Landskrona. För en gångs skull så är jag inte med. Nu hinner jag kasta julgranen lagom till påskpyntet.

Favoriter i F13 borde vara Ängby 1 och i F15 Ärtemark. I DJ17 har jag inte järnkoll, men Ängby, Fridhem/Urnan och Frej känns som starka kort. Eller vad säger ni?

2 kommentarer:

Patrik sa...

Har fått rapport om att Ängby SK 2 vann över Spårvägen med förmodligen 3-2 i Grupp2 i F13.

Resultaten som inte uppdateras löpande eftersom jag kan jämföra med SMS hittas på:

http://www.oresundspelen.se/page8.html

Patrik sa...

Nu såg jag att det bara är matchprotokollen som inte uppdateras löpande. Resultaten är bra uppdaterade.