onsdag 8 oktober 2008

Från idé till genomförande 7 timmar

Det tog ca 7 timmar från det att jag satt i bilkö imorse tills dess att idén i det förra inlägget blev fixat. Tack Mikael "Fladder" Frank! Nu hoppas jag på ett stort intresse. Jag skulle tro att det inte är några problem att få upp spelare från t ex Frankrike, Finland, England, Norge och Danmark. Norge har redan kontaktats och är intresserade.

Hall i Vällingbyhallen är bokad för 56 spelare och förfrågan om boende är gjord.

Jag ska försöka komma på någon smart lösning så att alla ser löpande vilka som är anmälda.

3 kommentarer:

Robert sa...

Skulle först vilja lyfta på hatten för det fantastiska arbete Patrik lägger ner bakom bloggen, genom att lyfta aktuella frågor skapa debatt kring ett gemensamt intresse för många av oss föräldrar och tränare. Vill även anmäla vårt intresse om att få möjlighet att skicka vår dotter Linn Millbert på inplanerat läger under påsken 09.

Pingis hälsn/ Robert

Anonym sa...

Håller med om det fantastiska jobb som du Patrik lägger ner på bloggen. Det är väldigt trevligt att kika in och se vad som hänt varje dag.
Ett bra forum för att vädra tankar och få "ideer", och rent handlingsmässigt så verkar du också lyckas "driva" vidare en massa ideer-t ex läger och pingis på centralstationen...
Härligt!Det behövs i svensk tjejpingis!

/Anna-Carin

Patrik sa...

Jag drabbas av idéer ibland. Jag har svårt att sitta still i båten när jag tycker någonting kan förbättras.

När det gäller pingisidérna så är dessa otroligt beroende av att någon förvaltar och utvecklar idéerna, vilket Mikael "Fladder" Frank har gjort på ett berömvärt sätt.