måndag 13 oktober 2008

Reportrar sökes från Region Topp 12

Jag kommer förmodligen inte att vara på plats under Region Topp 12. Jag räknar dock ändå med att få löpande rapporter från Region Öst i helgen.

Finns det några som kan rapportera från övriga regioner nästa helg? Gärna med prispallsbilder.

Under helgen som gick så var Tjejpingis först i världen med att rapportera om resultaten från Kebnerundan, Tyresö Centrum Smashen och Lilla Stratospoolen. Stort tack till Anders Bölenius och John Swallow för helgens rapporter.

3 kommentarer:

Patrik sa...

Anders Åkesson har anmält sig som reporter i Region Syd. Tack!

Anonym sa...

hej patrik jag kan ge rapporter från norr om du vill..
skicka mig ditt telefonr på mailen så fixar jag det..

Dennis

Anonym sa...

Hej Patrik!
Jag ska till Partille, så jag kan förmedla lite resultat därifrån.(reg. väst)
Skicka mig ditt telefonr på mailen så fixar jag det..
//Per Kiirikki