torsdag 23 oktober 2008

Uppföljningsenkät

27 st svarade på enkäten om vad Tjejpingis ska innehålla. Tack! Väldigt många vill ha diskussionsämnen. För att få fart på diskussionerna så lämna gärna en kommentar.

Nu kommer jag med en uppföljningsenkät angående tjejsatsningen. Tidigare var det överväldigande del som ansåg att det skulle vara fler tjejer som det satsades på. För att det ska bli mer konkret så har jag valt att lägga upp en enkät om hur många tjejer per årskull som bör vara med i en tjejsatsning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte på en sak!

skulle man inte kunna i sammband med någon av R1 tävlingarna där de flesta befinner sig försöka ha ett möte tilsammans. Vi ledare, tjejerna som är aktuella för läger samt representant från sbtf! Mats Hedin?

Jag tror det vore bra att få sitta ner en stund och försöka få till ett sammarbete mellan alla parter!
Samt höra vad tjejerna själva vill!

Några frågor som behöver diskuteras tycker jag är!

Tjejsatsning vs Killsatsning
Lägerverksamhet för tjejerna
Ekonomi
Tränarbiten
Speciell tjejtränarutbildning?

mvh Dennis

Unknown sa...

Jag tror att man ska ha ett pyramidtänk dvs fler i lägre åldrar och färre i högre åldrar.

6 seniorer
12 juniorer
24 kadetter
48 minikadetter

Jag tror detta är en ungersk formel för att generera europas bästa damlag.